czwartek, 24 października 2013

Szary, szarszy, najszarszy?

Wrzucam porty! Szaroporty! Hahaha...
W ramach przypomnienia zabawy "Kolorami jesieni".




A że ostatnio szał już przedświąteczny niektórych dopada zamawiają. Ale jak! Jak w sklepie! Bo my rękodzielnicy robimy jak chińczyki na taśmie produkcyjnej.
Tym sposobem rozmawiając z przyjaciółką przez pewien portal społecznościowy wyszła taka nam rozmowa. Pośmiejmy się wszyscy. Dziś dopadł mnie taki słowotok. 





A:  Co spać nie będziesz ? No tak ludzie myślą ze masz 10 kompletów w zapasie robionych chyba
  
E:  Krasnoludki mi robią komplety po nocach.

Ahahahaha

E:   Co sie smiejesz?  Mam 3 w dużym pokoju przywiązane do kaloryfera. Napierdzie....lają za  mnie! A co ??

A: hahahahaha

E:  A ja tylko  siedzę i biczem.  Równiej... Szybciej...  Jak  robisz łajzo?

Ahahahahahahahahaha!!!    Posikałam się

E: A jak któryś odpyskuje to w ryj.  Coby kinol równo puchnął. Nie ma lekko! Niech sie ciesza ze żreć dostają i mają ciepło kolo kaloryfera. A jak będą grzeczne to moze nowe czapki na mikołaja sprawie. Bo stare mają niemodne.  Gacie w kanty odprasuję. I nowe dzwonki do panofli. 
Szczasz już równo? Ide po kawę. A nie, do ojca muszę zasuwać, zanieść książki.  A może krasnoludka wyśle? Padać zaczęło!   Mi d...pa ma moknąć?? 

Wiesz co? Książkę będę pisać.  Jak Chylinska może, to i ja!  W razie czego krasnoludki....
Idę, pogonię ich, bo nie słyszę szczękotu szydełka. Za dużo luzu mają!



Miłego wieczoru i do zobaczenia w niedzielę. Ogłosimy zwycięzcę tygodnia "szarego" i pokażemy następne inspiracje.


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. HAHAHHAHAHAHAHAHA kolejny atak śmiechu mam :D tym razem trzymam nogi razem :D Niech żyją krasnoludki :D I wariatki :D

      Usuń
    2. HAHAHAHAHAHAHHA mam kolejny atak śmiechu :D Niech żyją krasnoludki :D I wariatki ! :D

      Usuń
  2. No książkę Twoją w ciemno kupuję!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalone jesteście :P
    Ale piękne te spodenki krasnoludki Ci wydziergały ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam w domu kaloryferów ;) hehe krasnoludki nie miałyby gdzie być przywiązane ;)
    fajne szare gatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super moje krasnoludki się zbuntowały i strajkują:) nie chcą robić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahahahahaah!!!!!!!!
    Moje jak za ciepły kaloryfer to przysypiają dziady, to w piecu nie palę, żeby robiły :D

    OdpowiedzUsuń