piątek, 6 września 2013

Rozśmieszacz i spóźnione wyniki zabawy

Zostałam poproszona o zrobienie stworka rozśmieszacza , który pomoże fotografowi podczas pracy z dziećmi. Oto efekty!


Muszę przyznać, że na śmierć zapomniałam zamieścić wyniki zabawy:

Już nadrabiam zaległości. Ponumerowałam Wasze komentarze w odwrotnej kolejności i tak:

Gratulacje dla Różanego Kącika Dzieł Rąk Własnych. Proszę o kontakt. 

Zapraszam chętnych do wspólnej zabawy w "Kolory jesieni".
Startujemy kolorem CZERWONYM.




3 komentarze:

  1. Rozśmieszacz jest genialny :) Kolory żywe i wesołe, na pewno żadne dziecko nie oderwie od niego oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, kochana ależ mi radość sprawiłaś :) Szczerze mówiąc, to myślałam, że już nic z tego, bo to tak dawno było ... Byłam przekonana, że przegapiłam wyniki :) To moja pierwsza wygrana, i w dodatku taka śliczniutka :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń