poniedziałek, 15 lipca 2013

Candy u Kreatywnie by Editha

Witajcie!
Chwilę temu stuknęła mi setka ;) 
Liczba postów na blogu przekroczyła 100, mam ponad 50 obserwatorów. Co mnie ogromnie cieszy i dopinguje do dalszej pracy. Dziękuję Wam za odwiedzinki u mnie i miłe komentarze.
Ponadto na moim fanpage'u Kreatywnie by Editha liczba lajkujących przekroczyła 150.

Z tej okazji rozpoczęłam zabawę!



Zabawa trwa  do 31 lipca równolegle na facebook'u i na blogu.

Oto kilka warunków zabawy:
1. Aby móc przystąpić do zabawy należy posiadać czynnego bloga. 
2. Wyrazić chęć udziału w zabawie, zostawiając komentarz pod postem i napisać która z nagród  i w jakich kolorach  by Wam się podobała.
3. Proszę, aby osoby które dołączą do zabawy umieściły podlinkowany baner do zabawy.

4. Miło mi będzie, jeśli zagościcie u mnie na dłużej i dołączycie do grona Obserwujących  lub podążycie za mną na bloglovin'ie .
5. Zabawa trwa do północy 31 lipca 2013 r. 

Serdecznie zapraszam!




18 komentarzy:

  1. To ja będę pierwsza :) Chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zapisuję, tuż za Agnieszką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chcę - najlepiej wianuszek rose dla mojej siostrzenicy, ale uwielbiam każdą rzecz, która wychodzi spod Twoich zdolnych paluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mogę to i ja się ustawię w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z ogromną chęcią bym przygarnęła :)
    Którą? Nie potrafię na ten moment się zdecydować...
    Wszystkie takie śliczne, delikatne...
    Na pewno pięknie by wyglądały na główkach dziewczynek pozujących do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się cieszę, że tutaj do ciebie trafiłam :)
    Zapisuję się z nadzieją na opaskę z różyczkami dla mojej córeczki :) Jest czarująca (jak wszystko zresztą :) )
    Banerek na http://jasminowysen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się dopiszę do chętnych. I jednocześnie zaproszę na moje candy: www.tuqtu.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. nagrody cudne :) Jeśli mi się poszczęści to wybiorę naszyjnik summer dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te różowe delikatne kwiatuszki są prześliczne. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszędzie podglądane ;) Może tym razem kaczeńce ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne nagrody, ja widzę te śliczne różyczki na główce mojej Ali ależ by pięknie wyglądała, a obserwuje wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. W różowym mojej córci bardzo do twarzy, a ja uwielbiam różyczki dlatego zapisuję się z nadzieją na wianuszek "rose".
    Banerek tu: http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te motylki mnie urzekły. Dzięki nim tu jestem :) Ten środkowy jest najładniejsiejszy :)
    przytulasie-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na Twoje cudeńka i z zachwytu oczy mi rosną do rozmiaru pięciozłotówek ;) Nie umiem się zdecydować, więc w razie wygranej poproszę o kolor i fason niespodziankowy ;)
    Buziaki i zapraszam na moją rozdawajkę ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice gift, hope for the best.
    I like pink.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  16. wianuszek koloru żółtego jest wspaniały! i to właśnie jego chciałabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym wziąć udział :) Wybieram żółty.
    Informacja o Candy na blogu: http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń