piątek, 21 czerwca 2013

Krzyżykowo

 Setny pościk ;) Co byście powiedzieli na konkursik i  cukierasy? Jesteście chętni?

A teraz do rzeczy. Tak mi się zbierało i zbierało aż po małej mobilizacji przygotowałam sobie zdjęcia oprawionych haftów, które kiedyś prezentowałam w wersji roboczej.

Oto obrazeczek ślubny:

A tu metryczka:


Musze pochwalić Pana Antoniego z RAMFOTU.
Za każdym razem odbieram pięknie oprawione hafty i fotografie.
Gorąco polecam osobom z Rzeszowa i okolic.

RAMFOT II PPHU OPRAWA OBRAZÓW. DĄBROWSKI ANTONI
ul. Kiepury 73, Rzeszów

Dla przypomnienia pozostałe hafty oprawione u Pana Antoniego.




3 komentarze:

  1. Cudne ! Dawaj dawaj cukieraski :D jest co świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo zadowolona z usług p. R. Baszaka na Matejki :)

    OdpowiedzUsuń