wtorek, 13 listopada 2012

Candy Niespodzianka "Pod Ptaszorem"

Witajcie!

Zrobiłam dziś banerek na zapowiadane moje pierwsze candy i postanowiłam od razu ogłosić rozdawajkę:

C.a.n.d.y.   N.i.e.s.p.o.d.z.i.a.n.k.a.   "P.o.d.   P.t.a.s.z.o.r.e.m."




Postanowiłam, nie zdradzać się od razu co to będzie. Na pewno do czasu losowania w jednym z postów odsłonię rąbka tajemnicy. A może nie w jednym ;-)  W miarę upływu czasu i napływu chętnych na rozdawajkę będę dorzucać coś do paczuszki.

Zabawa potrwa do szóstego grudnia, aby przesyłka dotarła do świąt.  Losowanie 7-8 grudnia.

A jakie są zasady zabawy? Chyba takie jak u większości z Was. Oto one:
  1. Pozostawić komentarz pod tym postem oznaczający chęć udziału w zabawie. Uprzejmie proszę o numerowanie kolejnych komentarzy.
  2. Zamieścić powyższe zdjęcie na pasku bocznym na Waszych blogach (może być też post - nie jest to konieczne).
  3. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli ktoś dołączy do grona stałych obserwatorów. Nie jest to warunek konieczny!!! 
  4. I jeszcze jedna zasada zabawy. Zapraszam każdego kto ma bloga. Lubię zaglądać na Wasze blogi  i podziwiać wytwory Waszych rąk. Osoby bez bloga zapraszam tu i z tego miejsca na moje kolejne candy, które planuję bezpośrednio po obecnym candy.
  5. Zapisy trwają do 6-tego grudnia.
Powodzenia! ;)

P.S. Zapomniałam napisać, że wysyłka tylko na adres z Polski....

14 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie i za udział w naszym candy na Babylandii :)

    Z ooogrooomną przyjemnością zapisuję się tutaj ;)
    Z chęcią dołączę również do grona obserwatorów.
    Banerek umieszczam tu: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiłaś! Ustawiam się posłusznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja staje grzeczniutko w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Też jestem zaintrygowana niespodzianką, ustawiam się w kolejce i próbuję rozpocząć numeracje komentarzy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za numerację Joanno, życzę powodzenia i Tobie i innym uczestnikom zabawy ;)

      Usuń
  5. 5.Uwielbiam niespodzianki :)Staję w kolejce jako piąta i już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. oj mało by brakowało i bym przegapiła, tak sobie przeglądam posty i patrze...ale gapa ze mnie:P oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i co nic a nic nie piśniesz wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to wyszło, że mnie tu nie ma??? No pięknie. Wpadłam na ostatnią chwilę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 9. (chyba :)) Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 10. Ja również się zapisuję.To pierwsze CANDY, w którym biorę udział :) Zapraszam serdecznie do mnie http://muraskasienudzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 11. na ostatnia chwilę, ale zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń